//MACAROONS
Berbulan...
Monday 29 October 2012 | 14:07 | 0 comments
Hai , assalammualaikum :D
Nasib baik tadi boleh buka, ingatkan dah tak boleh bukak dah blog nie xD
Weeeeeeeeeeeeee, dah lama tak sentuh blog ni.
Bukan tanak bukak blog ni, tapi takda masa dan lappy.
Haa, last post mase tu me and my gelperen 2month kan? Hahaa :D
But now me and my gelperen dah 8month. Huh? 5month tak bukak blog nie :'O
Enough la fiq...
Sebenarnya aku nak post pasal aku dengan gelperen aku ni.. he he he..
jika tidak berminat sila click button X kt atas tu :D



NURUL ANNISA BINTI ZULKARNAIN...
Tudiaaa, ini la sijantung hatiku intan permata <3 woot wott .
Aku sayang dia, jangan curi dia dari aku.
Selama 8bulan aku bersama dengan dia .. Hm, mcm mcm dugaan datang..
Banyak kali date time kita dicancelkan :) Hm, sabar jela.
Pasti ada hikmah disebaliknya :'D
Tapi takpe, kita dapat lalui dengan penuh kesabaran .
Dia ni dah banyak besabar dengan perangai aku..
Dia sorang je faham aku. Dia tak mcm perempuan lain yg aku kenal selama ni.
Dia selalu mengalah dgn aku, aku selalu buat silap dekat dia.
Tapi dia selalu maafkan aku , walaupun pedih di hati dia.
Maafkan bie sayang pasal bie maki sayang masa tu.
Hm, sampai skrg bie rasa sedih sebab keluarkan kata kata kesat dkt bby :'(
Bie tahu.. mesti sakit gila hati time tu kan.. hmm
Bie tahu bie bodoh, tah faham perasaan sayang :'D
Hmm, you always in my mind.
Sejauh mana pun kau pergi sayang... Takkan jauh dari hatiku .
#ILOVEYOU <3

Eh eh sudah la ! Jangan asyik nak bersedih je fiq ..




Weh mok, aku ngantok la ... Dah pukul 5..
Kau jangan la dera aku woi :( hmmm
Otak gua dah jem nie .. hahaha takda idea nak tulis dah nie...
Gua terpaksa undur diri ni sayang oi.
hahaa, assalammualaikum ...
Terus maju kedepan yow!
*MENGHARAP BULAN JATUH KE RIBA*
#5:O7 AM





Older Post | Newer Post
Owner
Hye peeps ! I am Beauty. I have a nice hair. I live in a rock town under the sky and my best friend is a Cat who lives under a LalalaLand.*the owner said to replace this !!

Navigations Here

About
Links
Entries

MUSIC
LoveLoveLove - Hope ft Jason Mraz
Shoutmix here . Width 200-250


Bias?
Put anything nessecary here dear.

Credit
Basecode by : Farhan Kerewx
Re-Edit by : RA
Background by : FPA