//MACAROONS
2months
Saturday 14 April 2012 | 12:42 | 0 comments
Hoi hoi, Salam all.
Sekian lama aku tak update blog, akhirnya aku update jugak :D
haha sakai . Sebelum tu an, sape yg rase menyampah ke ape ke dengan aku.
Toksah la nak dok menyemak kat sini. Haihhh -.-
K, let's start the game~

Nissa, engkau la ratu hatiku. HAHAHA! Sedar tak sedar, dah dua bulan aku dengan dia. #jakon Weheee, ILOVEYOU and IMISSYOU DEAR :/
Sayanggg, datang la sini. Hmm, asyik dengar suara kau dalam phone jea. Takpe fiq, sabar... Dia kata bulan 5 nie dia turun sini. Kalau dia tak turun, memang aku nyak terus dia ni! Grr

Weh nissa, kau bahagia tak dgn aku? Kalau kau tak bahagia dgn aku, baik kau jujur cepat! Nissa seorang yg pemalu ye kalau anda nak tahu. Hahaha xD Aku selalu cari gadoh dengan kau. Memang tak sah aa en. Pastu kau asyik nak menang jea.. Dapat pulak kau menang. Haha.. #Padahal, aku yg selalu kalah xD Almaklum laaa. Dengan perempuan, kena la mengalah sikit. Kalau kalah nanti kang majukkk. Hahaha. Eh eh, weh syg. Aku rindu si yaya tu laaaa. Bila aku dapat cakap dgn budak kecik omey omey tu lagi? Hahaa geram la kot dgn budak kecik tu. Dah la cakap merapu.. Pastu dok sebok kacau org otp. Hahaa.

Btw, thanks bby sebab layan perangai bie yg kurang matang ni. Bukan tak matang.
Cuma kurang. Kurang sikit je k! Walaupun kita susah sama sekali nak jumpa. 
Tapi bie tak pernah curang k buat setakat nie. Haa, buat setakat nie jela. Lepas nie taktahu laaa~
Hee xD 
Bie percaye yg bby tak curang en kat sana? I'm always trust you dear :')
Alot of people say, that online relationships never last;
but, look back babe on the two months that have since passed.
Never for a second do I believe that our love would falter;
thanking God for that as I stand strong next to the alter.

Happy 2months :')



Older Post | Newer Post
Owner
Hye peeps ! I am Beauty. I have a nice hair. I live in a rock town under the sky and my best friend is a Cat who lives under a LalalaLand.*the owner said to replace this !!

Navigations Here

About
Links
Entries

MUSIC
LoveLoveLove - Hope ft Jason Mraz
Shoutmix here . Width 200-250


Bias?
Put anything nessecary here dear.

Credit
Basecode by : Farhan Kerewx
Re-Edit by : RA
Background by : FPA