//MACAROONS
Happy With You :)
Wednesday 22 February 2012 | 08:31 | 0 comments
Assalammualaikum :)
Saya disini ingin menceritakan sebuah cerita tentang aku dan dia.
KAHKAHKAH *gedik*


Heyyou. Kalau kau ada girlfie kau sayang dia tak? Tak sayang? Kau bodoh. HAHA
K, aku sayang girlfie aku. Aku happy selama nie dengan kau wahai BERUANG peliharaanku :D
Haaaa perangai BERUANG aku yg aku tak suka. Haha
 Kau kalau tidur memang tak bagitahu aku en :/
Sebelum tidur tu bagitahu la dulu. 
                                      Aku nak dengar suara kau dululah! Janganlah terus tidur jea.


Haihhhhh, aku rindu kau la BERUANG. Datang la kluang, aku nak date dengan kau! :(
Tah bila aa en kau nak datang sini lagi. Dah tanak jumpa aku lettew.
Dah la weh, maleh nak cerita panjang panjang.
Akhir kata majukan sukan untuk negara :D
ILOVEYOU ANISSA <3


Older Post | Newer Post
Owner
Hye peeps ! I am Beauty. I have a nice hair. I live in a rock town under the sky and my best friend is a Cat who lives under a LalalaLand.*the owner said to replace this !!

Navigations Here

About
Links
Entries

MUSIC
LoveLoveLove - Hope ft Jason Mraz
Shoutmix here . Width 200-250


Bias?
Put anything nessecary here dear.

Credit
Basecode by : Farhan Kerewx
Re-Edit by : RA
Background by : FPA