//MACAROONS
Hari jadi.
Tuesday 3 January 2012 | 09:37 | 0 comments
     HAI, LAMA TIDAK POST CERITA BARU EN.

    Tepat pukul 12 pada tarikh 3.1.2012, aku tidak tahu ketika itu hendak menelefon siapa.
    Patuh ade aa mmbe aku suruh call dia, nama dia Sialan <3. Wakakakaka jyeah cool (Y)
    Aku pon call jelah, nasib baik free. Hahaha, pastu lepas aku dah bosan cakap dgn dia,
    aku call plak si biyy fiera plak. tak kenal? cari sendiri ah kt FB. Then then then.. Taktahu
    dah nak cakap apa. aku pun cakap nak call orang lain. patuh, aku call si ex aku. Biarlah
    rahsia. Wakaka, dari pukul 1 kot OTP dgn dia sampai pukul 4. Entah apa yg diborakkan
    aku pun tak ingat. Hahaha , tapi syokkkkkk. Kay, lepas tu aku call member aku jap.
    saja kacau pepagi tu, suara mamai jea dia. Wakakaka kesian aku suruh dia sambung
    tidur balik. Then aku pun rasa ngantok. Ape lagi, tido ahhh.
 
    Keesokkan harinya. Tengok jelah gambar ni. Letih nak tulis 1per1. Wakakaka


Syafiq & Nabil


Bodoh (Y)

                                                                        With Emy

                                                                    Lolipop katanya (Y)

                                                                   Senyum Sokmo


Penat 

                                                                      Mat Gian

                                                                        Menari (Y)


                                                                 Orang Tua (Y)



            Apa? tak cukup? Nak gambar selanjutnya lihat di facebook Ai Man. Aku curi gambar kt
            situ la kalau korang nak tahu. Thanks all for this, ILoveYou <3 Tak lupa juga kat kauorang
            mana yang wish tu. Terima kasih bebanyak yea. Happy ending . #1.36 AM
         

            Esok sekolah, alat tulis aku takda. *Tetiba
            KBAI          


 

Older Post | Newer Post
Owner
Hye peeps ! I am Beauty. I have a nice hair. I live in a rock town under the sky and my best friend is a Cat who lives under a LalalaLand.*the owner said to replace this !!

Navigations Here

About
Links
Entries

MUSIC
LoveLoveLove - Hope ft Jason Mraz
Shoutmix here . Width 200-250


Bias?
Put anything nessecary here dear.

Credit
Basecode by : Farhan Kerewx
Re-Edit by : RA
Background by : FPA